Händer det ingenting, måla naglarna !

Hunden tappar päls så hon är helt naken på vissa ställen och nu haltar hon sjukt mkt på höger fram med, ringde vetrinären imorse om att hon har flera kalafläckar över ryggen och nu när jag kom hem så möts jag av en allmänt seg och halt hund, tror jag ska ringa vet igen, kanske kan få nån tid så hon kan kollas upp..

Telefonerna ringer oavbrutet, hästarna springer igenom staketet i ren panik, de springer på våran trall så det bara dundrar i hela huset, jag lagar mat, Hunden kracha ner från sängen då hon inte kan ta emot tyngd på ena fram..
Det här händer bara för att jag satte mig ner och började måla naglarna. Så är det alltid
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om jag inte minns helt fel från djursjukvården så är det inte helt ovanligt att om hunden har en sjukdom så kan det även sätta sig på benen i form av hälta. Hoppas inte att det är nåt allvarligt med henne :(



Haha, sista meningen, så sant ♥

2011-09-19 @ 17:36:28
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0