Kommer hata torsdagsmornar en lång tid framöver

gick upp 7 imorse och 15min senare så satt jag i bilen påväg till skolan, matte klockan 8 på morgonen är omänskligt.. Går inte att tänka vid den tiden.. Aja, mina 4 kapitel (av 5) som jag skulle plugga in hade mysitiskt bara blivit 2. gjorde inte mig något alls, vart överlycklig, från lix typ hela boken till bara två kapitel ! fyfan underbart 

Är i stort behov av en ny mobil !
Därför jag kan undvika och svara för vet ni hur jobbigt det är att skriva på en mobil som är såå sjuuukt seg att de tar nästan 1minut att få en reaktion efter att jag tryckt på en knapp.. Så känn er inte alltför dissade
Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får tag på en bra telefon! :)

2011-09-09 @ 12:00:09
URL: http://www.henrikolsson.eu

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0