Kul dag..Kul dag..

Vakna och kasta på mig kläder och tog med syrran till skolan, kommer dit och blir påmind om att de är skolfoto, då är jag lixom sjuk och helt osminkad och inte fixat håret..
menmen, var 5st i klassen inkl mig som kom.. kul jävla klass vi har !
Ställde upp på o vara med på skolfotot och ser ut som en zombie.. 

Hemma nu iallafall och ska ta och duscha hunden med nytt speciall schampo så får se vem som blir blötast.. Hon eller jag?


update: Windy skötte sig super var bara tvungen att bära in henne i duschen, halva min vikt.. Som jag nämnde i förra inlägget, jag är biff.
Men hon tyckte de var skönt sen iallafall och ja, vi vart nog lika blöta båda två.. kelsjuk hund som vill gosa samtidigt som hon duschas..slutade inte bra helt enkelt..
Kommentarer
Postat av: Charlie

haha klart :p. Gillar starkt!

2011-09-12 @ 17:29:09

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0