Ohändelserik dag

Sjukt seg dag idag, segade på morgonen så fick lite bråttom till skolan men sjukt skönt att ha bil, man kan ju lix gasa ikapp lite tid (;

Slutade tidigt, redan klockan ett för att jag skippade sista lektionen, hatar läraren !

Sen de timmarna som jag har varit hemma har jag spenderat i telefon med och planera inför fredag med tågtider osv, sen har jag suttit och pluggat, läst 80sidor historia och börjat skriva ner allt de viktiga kan säga att jag fick både ont i huvudet och handen.. är inte gjord för att plugga såhär hårt..

Vem f*n gör ett historia prov på 5000år och man ska kunna årtalen !
Skippar de där med och satsa på VG i ämnet, nöjer mig med ett G helt klart..
Kommentarer
Postat av: Amaaanda

Sv: Tack att du ger dina synpunkter :) Ärligt så tycker jag inte att draken är snygg alls, och precis som du säger så har den ju inga vingar , vad e de liksom :S Men han ville ha den så och så fick den bli så :)

2011-09-20 @ 22:04:10
URL: http://nailsbyenamaaaanda.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0