Vi skippar bloggpausen va ? ;)



Fick älg besök idag igen, söt älgen gillar att gå runt på våran gård ((:

Pappa överaskade mig idag med att komma ner med ett objektiv, ett 500mm/f8 spegel lins objektiv.
Ett sjukt tungt objektiv, väger bra mkt mer än min kamera med mitt 70-300mm objektiv på..

De verkar asbra, längtar tills jag får testa det ! (:
Objektivet är maffigare än mitt 70-300mm på alla sätt som går, hade de inte varit ett spegelobjektiv så hade de varit hela dubbelt så långt, gaalet !

Måste bara beställa hem en mellanring sen j*vlar ska objektivet testas ordentligt, lär få arm muskler av att gå och bära runt på de (; tur att jag redan har ett stativ, omöjligt och fota utan
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, inte ska du ha en bloggpaus, jag är ju din främsta följare! :D Jäklar, sjuukt vilket objektiv! Du lär ju få asbra bilder med det!

2011-09-17 @ 20:37:43
URL: http://alxmix.blogg.se/
Postat av: Charlie

Gillas :D

2011-09-17 @ 21:47:37

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0