MED KEDJOR RUNT HALSEN SKA JAG SLÅSS TILLS DAGEN JAG DÖR.

Hemma från skolan nu, älskar att sluta tidigt typ varje dag. kärlek på de
Var "strömlöst" i skolan, haha var rätt så kul.. kolsvart varee

Men in till stan imorrn och leka med de som går handel på skolan, inte kul alls men avslutas med att vi bjuds på kinamat vilket gör de så himla värt och palla sig dit (:

Ska även lämna lite tid åt att träffa Nias när jag ändå är i stan, aja får se hur de blir


Drog till skolan i mysiga kläder och osminkad, såå inte mig bland folk men så sjukt skönt
drygt att jag ser 5år yngre ut när jag skippar sminket bara.. ogillar !
Kommentarer
Postat av: Charlie

Gillas!

2011-09-06 @ 18:22:43
Postat av: Alexandra

Myyströja! Haha, jag ser också så himla mkt yngre ut utan smink :O Men på med lite mascara bara så ser man ut som man ska igen, haha!

2011-09-06 @ 19:58:27
URL: http://alxmix.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg!



PS. tyck till i mitt senaste inlägg i bloggen!

Kram

2011-09-06 @ 23:42:19
URL: http://roonjawiinqvist.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0