INGEN HAR SAGT ATT LIVET SKA VARA LÄTT. INGEN HAR HELLER SAGT HUR MAN SKA LEVA FÖR ATT LEVA RÄTT

Kort om dagen, genomblöt och proppmätt på kinamat..

Men att få träffa en saknad person efteråt gjorde de helt klart värt. träffa även en hel hög med annat trevligt folk på stan oxå så dagen var mer än okej.

Sen komma hem och fått nagellack och parfym av mamma bara sådär var ju inte helt fel det heller (;

Men ogillar stakt att jag börjar kl 8 imorrn och min riktiga lektion börjar kl 10.. fan.. dryga jävla matte b !
Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Svar: Men hallå! Du får väl haffa tag i mig (; haha. Men de är typ alltid något att göra och jag är blind så ser inte om det är någon jag känner som är där inne heller, hah (;

2011-09-07 @ 19:23:44
URL: http://splach.blogg.se/
Postat av: Charlie

Hatar matte.. världens tråkigaste ämne!

2011-09-08 @ 10:41:35

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0