Hemma igen

Tillbaka i Sverige nu efter en helt underbar vecka utomlands, haft hur mysiga stunder som helst med Ricky.
Hyrde bil och åkte runt på nästan hela ön, åkte på vägar högt upp i bergen i jämnhöjd med molnen, stått längst ut på en hög klippkant utöver havet och ätit en massa god mat, ridit kamel och bara gjort precis allt som vi kände för.

Kameran börjar ge upp nu, efter många tuffa år tillsammans så strejkar den totalt nu. Så bilder får vänta tyvärr, har dock några få jag kan bjuda på och yttligare några som jag snott från Alx. Det får duga tillsvidare (:





Kommentarer
Postat av: Amanda A

härligt det låter, längtar tills jag får åka utomlands men vet inte vart jag vill åka eftersom jag aldrig har varit utomlands förut, du kanske har några bra tips och idéer? :)Tack på förhand

2012-04-11 @ 12:04:35
URL: http://aanger.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0