En kväll i Öregrund

Helgen har verkligen varit hur skön som helst, i lördags så drog jag och Ricky in till Öregrund och mötte upp Ralle och Alx för att äta mat, vara bara hur fullt som helst så man fick köa sig till bord,  men gott var det!
Efter de så gick vi runt bara, träffade på folk man kände, Ralle o Alx drog hem sen men jag och Ricky stannade kvar, träffade barndomskompisar till mig som vi hängde på hela kvällen, träffade folk vi kände överallt, varje meter så var det folk som stannade och pratade.
Det var varmt i luften och allt folk runt omkring var glada, musik dunkade och det var bara hur härligt som helst.

Förövrigt så jobbar jag sista veckan nu så efter helgen så är jag arbetslös, hur hemskt som helst. Kollar jobb varje dag men inte finns det några vettiga jobb runt omkring här. Vill så gärna flytta och det är NU

Funkar fortfarande inte att lägga upp bilder på Älsklingens dator så blir ett bilslöst inlägg.
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0