Godmorgon

Sitter helt död framför datorn nu men jag måste göra någonting för att hålla mig vaken, har varit halv vaken sen runt 05.00 eftersom Ricky går upp den tiden.
Jag som trodde att jag slutade jobba i fredags men de ringde från jobbet igår och sa att jag får jobba några dagar till, lite strödagar veckorna framöver typ. Både hur jobbigt som helst men samtidigt lite skönt att ha något att göra om dagarna när Ricky ändå jobbar.
Så jag som var förberedd på en vecka där jag kunde vila upp mig vilket jag verkligen behöver, får nu istället åka iväg till jobbet runt 07.00 på morgonen..
Hade nästan gjort allt för att ligga kvar i sängen idag för just idag så orkar jag verkligen ingenting annat..

Aja, ska upp och fixa mig nu så att jag inte kommer sent! Såklart så ser det ut att bli underbart fint väder oxå bara för att jag ska jobba ):
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0