I hela mitt liv har jag väntat på någon som liknade dig

Varit hemma några få timmar idag och saknar min pojke massor, Har knappt varit ifrån honom på över 2 månader, trivs så bra i hans sällskap så det finns inget värre än och vara ifrån honom.

Men har roat mig med att göra lite välbehövliga saker såsom att tvätta, gosa extra med hästarna, kollat efter nytt som hästen ska få ivår, kommer bli dyrt då det är täcken, träns, benlindor och lite smått till honom och sen några sett med nya kläder till mig, hittade en massa snyggt !
Sen har jag suttit och kollat vanliga kläder med, känner att jag behöver uppdatera min garderob lite extra iår.
Känner på mig att pengarna jag har kommer ryka rätt så snabbt, att allt ska vara så himla dyrt..

Datorn laggar sönder så kan inte bjuda på några bilder tyvärr .
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0