Mitt stackars hår, inte längre slitet iallafall

Färgat igenom håret och klippt det idag, inga förändringar alls bara de att det är bra mycket kortare..
Måste få de att börja växa fortare eller framförallt börja växa lite iallafall annars kommer jag beställa löshår och sätta i ordentligt hos frisörn i vår.. Såhär kort kan jag ju inte ha när alla studenskivor och studenten närmar sig.
Gör det på riktigt då och inte nått som ser fejkat ut, något att fundera över iallafall.


Saknar mitt hår så som det var förut, lagom långt och inte så slitet, inte så som det är nu extremt slitet och växer inget alls, därför blir de så kort när man klipper för måste ju få bort allt som är slitet.. Aldrig mer bleka håret nu, det tog död på mitt hår verkade det som..
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0