Några saker ni kanske inte visste om mig

1. Att jag varit hur blyg som helst, sa aldrig ett ord till någon förut. Satt jämnt tyst och hoppades på att ingen skulle fråga mig något så att jag skulle slippa prata.

2. Hade hur bra kondition som helst för några år sen, sprang och sprang och blev aldrig trött, var bland de snabbaste i skolan både i spåret och på banan.

3. Följer upp spåret på de ovan, var vältränad under den tiden med, hade magrutor som syndes utan att jag behövde spänna magen

4. Har världens finaste vänner

5. Har världens beslutsångest över om jag ska sälja båda hästarna eller ha de kvar tills jag flyttar hemifrån, känns ju mer rätt att sälja då jag inte har någon tid över till de i veckorna, men sen så är de ju bland de bästa jag har.

6. Är helt kär i Kents texter, kan ligga hela dagar och bara lyssna på texterna

7. Har den pojkvännen som alla önskar sig :')

8. Har bestämt vad jag vill ha för tatuering, den ska göras snarast !

9. Att jag har gått en modevisning i Uppsala

10. Att jag verkligen är sjukt lat, skjuter upp allting in i det sista och tycker att allt är jättesvårt när det gäller skolan. har pluggat sönder för de betygen som jag har nu medans de andra bara verkar glider med och få lika betyg !

11. Har massvis med kläder i min garderob som jag aldrig har använt och förmodligen aldrig kommer att använda.

12. Har för några månader sen insett att livet blir det man gör det till ! har slutat ligga hemma och deppa sönder och börjat hänga med ut på saker istället, har helt klart börjat må bättre än vad jag någonsin tidigare har gjort.
Har en viss person att tacka lite extra mycket för det ♥
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vet inte om du menar mig i sista punkten, men i vilket fall säger jag detsamma om dig! Men det vet du ju redan ♥

2012-01-27 @ 08:48:16
URL: http://alxmix.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0