-

Studenten: 5juni så tog jag studenten den dagen som man väntat på enda sen man började i skolan, var iallafall underbart att gå ut ur skolan och tas emot av fästman, familj, släkt och vänner.

Tävlingen: Hoppade låga klasser bara för att känna av Jacki lite, han tyckte att det var kul och hoppade första omgången riktigt bra, andra omgången så vart han lite trött vilket berodde mycket på underlaget som var väldigt blött och tungridet. Vi kom fel redan på första hindret så han tappade balansen och då försvann flytet och tempot totalt och efter de så blev han ofokuserad. Så typiskt honom.. Men jag är iallafall riktigt nöjd med honom!

Jobbet: Började jobba redan måndagen efter studenten och har tjänst där fram till den 10augusti sen efter det så får jag eventuellt jobba kvar om jag har intresset kvar och om det går bra på jobbet. Just nu så är det bara en tjänst på 50% men jag tyckte att det kunde vara skönt nu på sommaren, att kunna vara lite ledig men samtidigt få in lite pengar.

Midsommar: Firade den hemma med Ricky, syrran och hennes kille, Anton och hans tjej samt Albin. Vi grillade lite och åt massa gott hela kvällen, spelade kubb och lite sådant som hör till. 

Sen har jag och Ricky suttit och kollat resor och vi har varit väldigt inne på ett hotell i Egypten men efter att ha kollat nogrannare så verkar det hotellet för sunkigt, så vi letar vidare. Vi planerar nämligen att åka utomlands i september när Ricky fyller 20år.


Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0