Fredag ! (:

Slapp cykla igår på jobbet vilket jag är sjukt glad över, världens lättnad när jag kom dit igår och såg att de hade ändrat i schemat. Underbart!
Idag börjar jag klockan två om de inte ringer in mig tidigare som de gjort de flesta dagarna. Har iallafall hunnit ridit en sväng, red ut barbacka vilket var väldigt längesen och det märktes på balansen för den var verkligen inte som förr. Jacki tyckte att det var skönt, gjorde även lite öppnor osv på vägen och shiit vad han lyssnar bra ute, behöver knappt lägga på skänklarna innan han flyttar super.. Tänk om han hade haft det drivet i paddocken vilken fin dressyrhäst han hade varit då!

Vi har en snickare här som håller på att lägga om taket på vårat hus och han lever minst sagt om där uppe, rasade ner saker från hyllan i duschen.. 



Delar med mig av en sjukt grym låt! (:
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0