Länge sen sist

Nu var det typ hundra år sedan som jag skrev eller ens loggade in här, skönt iallafall att blogg.se äntligen fixar upp deras sida lite, väntar dock fortfarande på en app till android men det verkar ju aldrig komma tyvärr..

Har hänt mycket sen sist, har fått jobb under sommaren och eventuellt längre om jag vill det, jag och Ricky har kollat en massa på resor, min midsommar var hur bra som helst och sen skrev jag aldrig någonting om hur tävlingen gick. Som sagt det finns mycket att skriva om så får skriva ihop en kort resume om det i nästa inlägg :)

Tänkte bara skriva några rader för att visa att jag fortfarande lever typ ;)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0