Hårdträning! Regn, regn, regn och regn

Var med Ricky när han testade en ny magövning på gymmet för någon dag sedan. Såg ut som en riktig mördarövning. Men den ser faktiskt riktigt bra och häftig ut. (: Enligt honom så får man en "atletisk snygg kropp" av hängövningar.

För övrigt så är vädret ute värdelöst, spöregnar och stormar enormt mycket. Hästarna fick gå in redan efter 3timmar ute, båda stod och skakade massor när de kom in i stallet, de blev lite ompysslade och Jacki fick dubblatäcken. Han är så känslig mot kyla ):
Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda Enarsson

Svar: japp jag hade 2 par skor med mig, då jag ville ha mina fina silverklackar men skulle aldrig klara av att gå i dom någon längre tid så hade jag med ett par till :)

Tackar!

2012-06-08 @ 11:51:00
URL: http://splach.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0