Hästtur på den gamla Björsta vägen

Idag så var jag och älskligen ute på en ridtur i värmen :) Vi irrade typ bort oss i skogen där jag bott och varit i sådär 19 år.. Älsklingen hoppade för första gången, över ett vattendike! Och fick till och med Jackie till att gå igenom ett stort vattendike! (Jackie avskyr vatten) Och sen så kom vi fram till att det var den gamla björstavägen vi hade ridit på, som förr i tiden gick hem till mig :D Men den vägen var riktigt mysig och fin :) Sen på den lilla biten hem från "björsta korsningen" så var Lillen så trött så han snubblade och nästan doppade pannan i gruset. Sen så fick Ricky göra jordenrunt innan han fick kliva av ;)

Sen så hälsade vi på älsklings vovven Windy då hon fyller 9år imorgon♥


Går inte att beskriva med ord hur lycklig min älskling gör mig, att vakna upp vid hans sida varje dag är bara så sjukt underbart.
Älskar dig något enormt min fina Ricky Reilander ♥
Kommentarer
Postat av: Kim

Gud så söta ni är tillsammans :)

inte alla som får med sig grabben ut och rider, det ska du vara riktigt stolt över och ta vara på det!



Kram och ha en bra dag !

2012-03-28 @ 11:08:14
Postat av: Tessan

sv: Tack, det är så sjukt skönt att höra.

hihi, han följer med mig ut frivilligt vilket jag uppskattar riktigt mycket. Mysigt att rida tillsammans med honom så de tar jag verkligen vara på om man säger så.



Kram på dig med !

2012-03-28 @ 11:11:30
URL: http://tesssanss.blogg.se/

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0