-

Red igår, men det är någonting som jag faktiskt ångrar väldigt mycket, jag klarade inte ens av att få min egna ponny att gå framåt, inte ens med hjälp av sporrar och spö, Ricky var tvungen att hjälpa mig som om jag vore någon nybörjare, jag grät, grät över tanken på att jag inte klarade av min häst som har varit min i snart fem år, jag klarade inte av att rida honom längre.
Min fina ponny som hoppade som en gud på tävlingarna, tog placeringar utan att vi ens red för att placera oss.
Jag kanske måste inse att han har blivit för gammal så som alla säger, man kan inte hoppa med en häst som är 18år.. Folk har nog intalat mig det nu, det kanske är så? Han kanske ska pensineras och jag sluta rida? Det kanske är bäst så? För klarar jag inte av honom längre, vilken annan häst ska jag då klara av att rida? 


Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0