Fredag!

Ligger och kollar på lite hästar som är till salu, sjukt sugen på att köpa en fin 4åring, saknar att träna och tävla så mycket att jag snart går under. Men dom planerna får vänta något år till, har iallafall fått ridsällskap hemma nu så kommer nog bli många långa ridturer nu i vinter så då kanske Jacki får tillbaka motivationen igen förhoppnigsvis..

Nu så ska jag sätta mig och pilla med mina naglar, målade och fixade dem för några dagar sen men några smycken har redan lossnat så ska limma dit några nya. Känner mig så mycket frächare med målade naglar.

Senare ikväll så ska jag ta bussen in till stan för att hämta upp Ricky som blir bjuden på mat och öl av firman så ska hämta upp honom och hans bil.. Älsklingen har ju ny bil igen! (: 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0