Ricky ! ♥

Finns inga ord som kan beskriva mina känslor för honom, han är den mest underbara personen som finns.
Att under snart ett års tid fått vakna upp med honom vid min sida varje dag är obeskrivligt.

Han är den prinsen som jag drömde om när jag var liten, den prinsen som jag bara trodde fanns i sagorna men han fanns närmare än vad jag trott hela tiden och nu är han min, bara bara MIN!
Han har verkligen allt, ögon som man kan kolla in i,  i evigheter, världens skönaste läppar, och mina händer passar helt perfekt i hans. Hans personlighet är den bästa och hans kropp är den snyggaste.
Jag trivs så bra i hans famn, hans varma famn som får mig att känna mig så trygg.
Han är det finaste jag vet, den snyggaste jag sett.. Kort sagt så är han min drömprins. Min alldeles egna ängel! 
Jag har aldrig mått såhär bra som jag gör med honom vid min sida.

Skulle kunna sitta och skriva i evigheter om hur bra han får mig att må och det varje dag, helt omöjligt att må dåligt i hans sällskap, hans fina komplimanger och hans leende. Bara jag tänker på det så får jag tårar i ögonen, tänk om ni kunde förstå hur lycklig jag är! obeskrivligt.

Ricky Reilander - Min fästman sen sju månader tillbax.


 


Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0