Evigheter sen sist

Över en månad sen jag skrev sist och kan meddela att jag verkligen inte har någon blogglust alls. Men har hänt en massa sen sist.

Jag och Ricky har varit i Kreta vi har även varit tillsammans i över 10 månader men det känns som om jag känt honom i hela mitt liv ♥
Jag har varit uppe på GRK några gånger och insett att jag faktiskt saknar tiden när Jacki stod där, har även ridit min kompis foderhäst en sväng i ridhuset. Guud vad jag vill ha en stor häst, jag vill börja tävla igen!
Jag har också köpt gymkort och börjat gymma på riktigt, 4dagar i veckan så är jag och Alx uppe på gymmet och ger allt, men jag måste verkligen säga att det faktiskt är skönt och något som jag faktiskt ser framemot om dagarna.
Vi har köpt två små söta kattungar, jätte mysiga även fast de just nu springer runt som galningar och terroriserar.

Aa, det var väl lite av de som faktiskt hänt medans jag har varit oaktiv.






 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0