Fullfart i fin vädret

Tiidig morgon idag, gick upp vid sex och åkte till GRK, mötte upp Hannah och sen hjälpte vi Lina med att lasta hästen och dra vidare mot tävling, deras första lokala tillsammans. 0.80m och 0.90m :)
Jämfört med förra gången så skötte sig Spirre bra, lugnare och mer lätthanterlig.. Båda starterna gick bra för dem, dock så fick de några slarv rivningar med sig hem..
 
Efter flera timmar på tävling så åkte jag och hämta syrran och åkte till hästarna och red, en låång uteritt blev det i ett höögt tempo, underbart väder att rida i ! 
Efter att stallet var fixat så fixa jag deklarationen innan jag åkte hemåt, hann bara inanför dörren innan jag skulle iväg igen, Rickys ena sommarbil skulle hämtas hem så for iväg och hämtade hem den och klockan åtta på kvällen så var jag äntligen hemma, 14 timmar utomhus i fulllfart har satt sina spår, ligger i soffan och vilar upp mig, imorrn är det ett hårt ridpass som väntar, eventuellt på båda hästarna :) 
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0