Igår var det vår, jag såg gräs och blommor..

Nu ser jag bara en massa snö, som att det inte har snöat tillräckligt den här vintern ? 
 
Var iallafall iväg till Jälla med Lina igår, hon skulle på träningstävling med sin nya häst och det var riktigt kul att vara ute på en tävlingsplats igen, hjälpa till och heja på.
Tyckte att det gick riktigt bra för dem och Spirre var fiin, dock lite stissig från marken så kände mig bra liten och klen ;) 
 
Idag så var jag hem och red på förmiddagen och säger det igen, shiiit vilken ponny jag har !
Dressyrade på grusvägen och han var så känslig och fin så jag inte ville sluta. Hoppas att han är så fin imorgon också, ska till ridhuset då nämligen. 
 
Extreemt gammal bild, från 2009.. 4år sen ;)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0