Terränghinder

Någonting som jag har funderat på sedan den dagen jag flyttade hem Jacki är att bygga fälttävlandshinder, skulle vara så sjukt kul ! Hade ju bara räckt att bygga några olika hinder som man skulle kunna flytta omkring så kan man flytta runt dem och på det viset skona underlaget och kunna påverka svårighetsgraden.. 
Det hade nog fått Jacki mer motiverad till hoppningen igen då han verkligen älskar att hoppa utomhus ! 
 
Har ju en snickare till pojkvän samt en grym pappa så att bygga några hinder ska ju inte vara några problem, skulle vara riktigt kul om man kunde få till några riktigt bra hinder, längtar ! 
Har ju flera bra diken att hoppa över så det behöver jag inte gräva iaf :)
 
Kommentarer
Postat av: Petronella

Hej!
Jag bor i heby som ligger vid uppsala, tävlar för björklinge från och med iår. Jag brukar träna på enköpingsfältridklubb, årsta runsten och har även varit till leksand på läger.
Det är på enköping som jag har tränat mest, nära och bra bana!

2013-04-28 @ 21:36:30
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0