-:)-

Blev en tur på Jacki i skogen idag, han har fått vila från i lördags pga hans ovilja till arbete så han fick några vilodagar och jag har hunnit skaffa mig jobb och jobbat två dagar i rad nu efter skolan, ursköönt ! 
Red favoritvägen i skogen och den var riktigt fin nu, dem ska köra bilorienterings SM där så den var lite rensad så det gick att galoppera hela vägen runt utan problem. Jacki var finare och mjukare än på länge, hans galopp var hur rund och mjuk som helst, medans jag red så insåg jag verkligen vilken underbar häst jag har, kom på mig själv med att le flera gånger under ritten, underbart! 
 
Ska sänka mina krav på Jacki, ska prioritera att bara ha kul nu ett tag sen ska vi försöka oss på att börja hoppa lite igen, lååga hinder och se om viljan finns kvar där inne i honom, men det tar vi om några månader :) 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0