Fullt upp

Har jobbat hela helgen och ska jobba måndag-torsdag också efter skolan så jag är helt slut i både kroppen och huvudet, tänk er först plugg mellan 8-16 varje vardag och sen de dagar jag jobbat så har jag börjat 16.30 och jobbat till stängning och nu även hela helgen, men det är värt det sen när pengarna rullar in.. 
Efter jobbet igår så åkte jag direkt och red Jacki och det är alltid lika underbart när man kommer till hagen utan att se någon häst och så fort man visslat så hör man hur det dundrar och knakar i skogen och båda hästarna kommer galopperandes till grinden. 
 
Red ut en sväng med fokus på övergångar och gud va taggad Jacki var, kunde knappt hålla om honom med skänklarna utan att han sprang ifrån mig, men efter några galoppintervaller så gick han att rida ordentligt igen utan att han stack iväg. 
Men det går knappt att beskriva hur härligt det var att komma ut i skogen efter en hektiskt och stressig dag på jobbet, det var helt underbart :) 
 
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0