GRK !

Nyss hemkommen från GRK, varit där hela förmiddagen och hjälpt Lina med hennes nya stärna. 
Det är så kul att redan nu se att dem kommer kunna gå långt, i både dressyr och hoppning ! 
Har inte så mycket mera att säga, passet för dem gick bara bättre och bättre hela tiden och hoppade hinder på 120 med lätthet, jag tror verkligen på dom tillsammans, de kommer klättra i klasserna och bli farliga i toppen.
 
Nu ska jag bege mig till min egna häst, ett extra hårt dressyrpass står på schemat idag för imorgon är det vila pga tripp till Uppsala och shopping och sedan vidare till Stockholm och Rickys syster och hälsa på hennes bebiis :) 
 
 
Hatar att vissa bilder blir för stora även fast jag väljer en liten storlek... Får fixa med bloggens bredd när jag orkar. 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0