HEJ, HEJDÅ !

Det gick ju inte riktigt så som jag hade tänkt med uppdateringen, haha
Men jag har precis skaffat en grym app till mobilen som jag har när jag rider, kan se medelhastighet, högsta och lägsta punkt, tid och antal km jag ridit och mycket mera! 
Den är perfekt om man vill intervallträna för de finns som ett förvalt program och då gör man bara så som mobilrösten säger, man slipper alltså ta upp mobilen ur fickan när man rider vilket jag älskar och har saknat hos tidigare appar.
Den gör min ridning så mycket roligare och effektivare! 
 
Var bara de jag hade och säga den här gången, nu ska jag iväg på möte. 
 
Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad heter appen? Har velat ha en sån men inte hittat ngn jag gillar. :))

Svar: Den jag har heter Endomondo, tycker den är riktigt bra faktiskt :)
Tessan

2013-03-23 @ 14:54:14
URL: http://sabinaw.blogg.se

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0