Hoppträning

Var iväg igår och kollade på hoppträningen som var i stallet, dels för att träffa Linas nya häst. 
Rätt kul att jag kan sakna att vara där nu, när jag förut var där varje dag, hela dagarna och då hatade de typ.. Men alltid lika kul nu när folk blir glada över att man kommer dit igen :)
 
Träningen igår var inge givande att titta på, övningarna var övningar som Jacki och jag gör busenkelt. Men att titta på träningen fick ju mig att verkligen inse hur samspelta vi är och hur duktig ponny jag har ! 
Och det är någonting som man kan behöva bli påmind om ibland. 
 
Synd att stallet inte hade bättre tränare, då hade jag börjat träna igen för de saknar jag någe enormt ! 
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0