Underbara häst !

Fullt upp hela dagen idag, först möte på klubben sen direkt vidare till kusinen som fyllde hela 14 år sen hem några minuter för att pussa lite på Ricky sen iväg till hästarna, mockade och tog in dem och red sen Jacki i paddocken.
Ibland blir jag bara så stolt över att han är min, gick så enormt fint och lyssnade på riktigt små hjälper, han var en riktig dressyrponnie idag, trampa under sig någe enormt. Lyckats trampa på sig hade han oxå gjort, då har man tagit i ordentligt ;) 
 
Tränngsvärk har jag också fått nu när jag verkligen gått in stenhårt på dressyren, en storgalopperad häst är inte den lättaste att bara lulla med på och traven ska vi inte prata om ! Men magen får jobba ordentligt iallafall och de behövs ju alltid ;) 
 
Nog med svammel nu, imorrn blir det gym och sen stallet med Lina och hennes nya kuse och sen efter de så blir det vidare till mitt stall och tömkörning på schemat. :)
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0