Underbart väder

Äntligen så börjar våren komma har längtat ihjäl mig nu hela vintern ungefär (;
Passade på att rida ut idag, red med min vanliga app så jag kan hålla lite koll på antal kilometer och när jag kom hem till stallet igen så hade vi tagit oss runt 1 mil och det i nästan bara galopp, mindre trav och bara lite skritt, kan säga att Jacki var genomsvettig men inte ett dugg trött. Han har bättre kondition än vad man kan tro.

Nu har jag städat hela lägenheten, startat en maskin med tvätt och diskmansiken samt handdiskat resten.
Nu ska jag bara fixa en lite halvsen middag innan jag lägger mig framför Tvn och Sofias Änglar (:


Bild ifrån igår, Att leka med spöt är en standard efter ett hårt pass
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0