Är man hästtjej så är man

Är man hästtjej, har egen häst hemma på gården samt egen ridbana, ja då har man att göra !
Idag så spikade jag i alla plankor på paddockstaketet, slog ner alla stolpar ordentligt och fixade till det som all snö förstört, klippte även bort allt sly som vuxit upp längst utkanten så nu är det fint igen, även organiserat upp alla bommar samt hinderstöd så dem är i ordning sen städade jag och sorterade i stallet..
 
Sen på kvällen åkte jag till GRK och byggde upp banan inför tävlingen imorgon, hjälpte sen Lina lite när hon provhoppade banan, sen fick jag den stora äran att rida hennes sjukt fina häst, måste bara säga att Lina rider honom så grymt bra, han ser mycket finare och mer lättriden ut än vad man tror, jag höll på att dö av både höjdskräck och pga hur stark han var, heh. jag är inte van att rida storhäst (a) 
Fick även hoppa honom och Gud så fint och lätt han hoppade, fått upp ögonen för den hästen mycket mera nu, och har alltid tyckt han är sjukt fin ! Tack Lina för att du lät mig rida din häst :D
Nu vill jag dock ha en storhäst så enormt mycket mera, får hoppas det står en till fining i stallet hemma snart :)) 
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0