Du är min hjälte för du är precis så svag som jag

Ligger i soffan med katten sovandes tvärs över benen, helt slut efter idag. Gick upp tidigt och drog iväg till UPK och tävling med Lina, hur skönt är det inte när man kan sitta i gräset och sola mellan klasserna, Gud vad jag älskar våren !
 
Direkt efter tävlingen så åkte jag till min lilla vita, han fick longeras idag bara för att få röra på musklerna och han var lite seg i kroppen efter igår, det märktes. 
Lillen gjorde även illa sig under gårdagens uteritt så han plåstrade jag om lite igen, men det såg redan mycket bättre ut.. Bra med snabbläkta hästar :)
 
Nu ska jag lägga ifrån mig plattan och förbereda inför hockeyfinalen, hoppas på Svensk vinst ikväll ! 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0