Gårdagen

Lite snabbt om gårdagen, åkte hem och red ett pass i skogen i mesta dels galopp, fixade i stallet och släppte ut hästarna igen, syrran kom hem och ville rida så en timme senare så fick hästarna gå in igen och det blev ett till pass för Jacki denna gången en uteritt i mestadels trav med lite galopp och hopp över träd och pga att han var svettig efter första passet så red jag barbacka så jävlar vad magen fick jobba i hans stora trav !
 
Hjälpte därefter syrran med att öva på fickparkering, parkerade upp min bil och mammas bil på lagom avstånd så fick hon parkera imellan, jag fick ju även åka med i hennes bil, riktigt fin den är, avundsjuk på den :) 
 
Nu ska jag bara äta frukost sen ska jag hem och fixa till paddocken med mamma medans pappa fixar min bil, ska även försöka mig på att få Jacki ren :) 
 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0