När jag blir grå, när jag faller orkar du för två? När idag blir igår, kommer du älska mig endå?

Har nu äntligen frisknat till efter min förkylning så var hem och red igår, skrittade och travade kanske 15minuter i början innan jag började galoppera, lungt tempo först sen tog jag in på en mindre grästäckt väg och la upp ett högre tempo i galoppen ett par hundra meter sen ökade vi ytligare de sista hundra meterna, sen skrittpaus för att låta honom återhämta sig lite sen jobbade vi likadant igen fast i snäppet högre tempo sen travade vi av en låång stund innan vi skrittade över åkrarna hem. 
 
Idag har jag hunnit med en massa, vaknade tidigt helt utvilad sen åkte vi till bakluckan och sen vidare och hämtade Rickys ena sommarbil, sen hem och tvättade två utav bilarna innan den blev grillat till middag med grannen och efter de filmmys uppe hos andra grannen och nu ligger jag här, i sängen med min iPad och världens keligaste och finaste lilla katt :) 
Passade även på att stanna till på detta fina ställe när vi ändå hade vägarna förbi, bra fint ! 
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0