Ni kan skratta om ni vill, håna oss, Vi rör oss, Ni står still

Blev ett pass i paddocken för Jacki idag med, dressyr större delen av passet sen avslutade vi med att ta några språng över ett hinder som stod på mitten, hindret låg på kanske 70 -  80 cm och Jacki tog tag i det ordentligt och hoppade sjukt fint, hamnade bara för stort en gång och då inte överdrivet stort, vi har jobbat ihop oss nu under vintern och fått mer power i galoppen vilket verkar ha gett stor fördel när det gäller att lägga honom rätt till hinder, han orkar trampa om :)) 
 
Dock har jag blivit lite "höjdrädd" nu när jag inte har hoppat på typ ett helt år, men det ska väl gå över nu när jag ska börja hoppa honom igen.
 
Letar även efter en storhäst som jag kan rida, antingen en som jag kan hoppträna med eller en som jag bara kan träna dressyr med för att utveckla min ridning på storhäst inför köp av egen storhäst. Så någon som har något förslag på någon häromkring som kan behöva lite hjälp :))
Kommentarer

Glöm inte att lämna en kommentar:

Ditt söta namn:
Daglig läsare? :)

E-postadress?: (Kommer inte att visas)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0